ett fotografi en flimrar förbi men jag önskar med de

nu är jag hemma och papa har just fått sin present;D åå vad fint de blev de, jag vill ha den själv eller a ajag har ju en själv också. men snart ska jag lägga mig ,är trött och slut och imorgon ska jag vara 7,00 i kåge på norrgården. men längtar ju som ändå ,men är inte taggar på att vanade så pass tidigt . men jag är ju van. men de just de jag skulle säga om vad jag tyckte om den som vann melodifestivalen,och jag tycker inte han skulle ha vunnit men jag gillar han ändå:$ lite snå konstig är jag men jag gillar han, ni kan ju fråga sandra min käre vän om hur jag var igår;$ hihi, näe nu ska jag dra mig till sängs efter ännu ett sprotlov.
 
min tavla

pappas tavla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0