håll mig så nära när stjärorna på himlen tänts ,när allt jag drömmer om tar slut och börjar om igen

dagen har varit femomenal. började 8.00 och då åt vi frukost sen lekte vi och gick ut. och sen har jag ju varit med linn.W idag och de var trevligt. eller vi "jobbade" ju tillsammans. så de var trevligt,sen slutade jag typ 14.20 och gick till ica där mamma vöntade .vi handlade och for hem. jag började städa mitt rum och har mublerat om igen;d .blve riktigt bra denna gång också. sen for jag och spran efter maten, en svång till gunnars sen hem och göra sig klar får boliden. emma hade frågat om jag ville med ,och så klart man vill träffa världen. de kändes att de var länge sen, jag pratade som en tock. om alla och allt, jag lovar att dom vet alt om vad som har hänt mig och mina tänker om världen. men de var trevligt. fick ju träffa ERIK:D han var saknade:$ men imorgon eler de blir ju idag men ska jag till honom. de kommer nog bli mys och massor med annat.sen snackade vi lite och efter allt var slut for vi hem och jag fikade lite och nu sitter jag har. de var min dag, men nu skaj ga sova så jag orkar imorgon;)
GODNATT:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0