känner du mitt ,hjärta slår bara för dig

nu sitter jag och inte gör nått. ska skriva lite svenska och kolla på kartan- har prov och inlämning nästa vecka. och veckan efter de, men jag är nog klar i tid ändå;) men dagen var bra, har varit ute stora dela .vi åt ute och före maten hade vi varit i gyman sen gick vi in och fikade efter fikan vid 15.00 slutade jag och for hem de bussen. imorgon vet jag inte när jag ska sluta, jag funderar på att stanna i kåge sen träning. men jag är ganska slut efter veckan men änåd sugen på träning, aa jag får fundera på vidare. men de var trevligt att ha lovisa på besök, vi likte kuragömma och jag hittade dom två bästa ställerna att gömma sig på i världen;d men dom säger jag inte;) ska göra lite läxa nu, skriver sen kanske:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0