när jag ser dig i ögonen inser jag att jag skulle han spänderat mer tid med dig

gårdagen var jag med erik♥ vi snackade och såg skidor;) JÄTTEKUL... sen for vi och åt pizza med albin och sen var vi med han. dom åkte bob, jag ville inte åka.blev mycket skratt med pojkarna. sen for vi på ug. där hände de inte så mycket. myste med erik, och var med jonas och albin ett tag. inte dok så mycket. när jag kom hem tog jag lite fika gick upp till mitt rum med katten bakom mig så vi låg och myste med en film som spelades. sen somnade jag och vaknade med en mysigkatt. har kört lite skotter på morgonen funderar på att fara ut och springa .men jag vet inte:$


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

VILKEN FILM?......

2011-03-20 @ 17:03:49
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0