vem ska jag tro påtro på tro på när, tro på när de är såhär

gårdagen var jätte trevlig. vi såg ju film sen satt vi och såg hockey. men dock hade några farit hem. sen skulle vi spela ett spel men vi hann inte för att då skulle dom hem. och sen for elin också. var med elin hela dagen ,och vi hade rent utsagt jätte trevlig:d idag hade vi prov ,kemi prov inte de roligaste men de gick nog bra. sne har jag gjort 100st sittupps. ganska duktig måste jag säga. hahah ,jag är ganska duktig ;) men nu snart har vi musik och sen ska jag skriva svenska. skriver ikväll, för att efter skolan ska jag ju till stan. musiken börjar 09.45.


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

HAHHA SNYGGA

2011-03-30 @ 22:09:57
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0