älskling du vet att efter regn kommer solsken

skolan var lång, trött som alla andra tisdagar brukar vara.
efter skolan stannade min vän burre med mig på skolan, sen tog han samma buss som mig fast bara till 95vägen. hoppade av och min resa blev mot staden. träffade familjen på stan och vi shopade. åt middag på dallas och sen blev de mer shoping. när jag kom hem duschade jag och ska snart städa mitt rum och läsa till fysiken. har prov imorgon och de känns som om de inte sitter 100.
blir att läsa mer då .


En trjöa,En kläning- MQ .
(Något man fick med från Bikbok), Ett linne, Shorts- Bikbok
Bikini&trossor, En kjol, Tre linnen, Ett par kortbyxor- Cubus
Hårfärg, Fondechen, Strumpbyxor- Ålens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0