de finns inget att göra, allt är borta med vinden

ifredags han jag inte skriva.skulle duscha och sen skulle jag till morfars ,äta sen till Solvik.de var trevligt på solvik, har varit ute en del men också inne och ätit. igår pratade jag med pappa, och har smsat en del med både han och elin. 14.25 kom mormor och hämtade mig, vi körde hem och jag blev anfallen av en hund. humöret blev på top när jag fick en puss också. nu sitter jag och har lite om i huvudet. ska snart gå och packa ut sen packa om för att cykla med hunden till morfars och sen sova där. skriver nog ikväll.
 

filip och olivia är snygga


Kommentarer
Postat av: OLIVIA

du är snygg!

2011-05-15 @ 16:51:11
URL: http://oliviakvarnstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0