jag älskade detta ställe, men inte när du inte är med mig längre

satt vid datorn alldelse för längt i morse, sen gick jag mer och fick ett smsa av albin att jag skulle gå till boliden. så jag började gå, han kom och hämtade mig vi körde till Milafo och sen hem för att grilla lite mat. middag med familjen sen till SK Storms fotbolls arena, jag och elin var domare och sen såg vi när albin dömde till dom äldre. tog mopparna hem och ut och köra. körde en dit in på kyrkvägen sen tog vi dom bort till högdal och sen. fikade hos elin och såg tv med evve och lukas. sen kom jag hem och duschade. nu blir de snart att gå till sängs, är trött och slut, sovde inte speciellt mycket föra natten och de är ju skola imorgon så de blir nog sova nu, godnatt:*


 ®
älskar er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0