du är den jag har väntat på idag, för nu kommer äntligen solen

att kolla foten gick bra, ska vila ett tag som föra gången. när jag kom till skolan träffade jag mina trevliga kompisar. de var super varmt ute så vi har varit ute rätt så mycket idag. bjöd några pojka på glass så jag fick skus av en till skolan igen. sen gick de rätt fort tills klockan blev 14.50 och vi slutade. när vi kommit ut ur bussen kom jag och min KÄRA kompis elin på att vi ska göra något ikväll. så kvällen kommer spänderas med henne, troligen blir e mys med prat och kanske en cykeltur. kanske en picknick dyket upp. men blir kommer någ sen:*
 


Kommentarer
Postat av: linn

DU ÄR SÅ FIN LOVISA!:*

2011-05-09 @ 16:18:04
URL: http://rebbeochlinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina tänder var grymt fula där :O ;D <3<3 puss ;*

2011-05-10 @ 16:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0