vi glömmer hur de känns när de ine är vi tillsammans

Fredag: kom hem 15.25 och skulle duscha torka/locka håret, sminka mig och ta på min kläderna. 16.00 var jag i bilen på väg till en underbar kväll med mitt underbara lag. hade de super trevlig, god mat och bilder kommer sen.
Lördag: 10.00 var jag i stan och kollade på Gymnasium, och jag tror jag vet vad jag vill gå nu. färgade håret, gjorde SUPER GOD middag till mig, min man min syster och min mor. gick med hunden,myste med familjen och älkslingen.
Söndag: 10.00 dop i Ersmark min kusin, lunch där och trevligheter tills vi for hem. 14.45 ska jag fara till sandra och micks för att där i från åka till Piteå och ha innebandymatch. är lite nervös för min fot men hoppas matchen går bra.

Bilder från fredag kommer nog ikväll eller imorgon


 tagen från http://emmalisaa.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0