aldrig bunden men aldrig fri

Igår var de en slå och tråkig dag. eller jag for till farmor vid 14.00 tiden och firrade henne och fikade. träffade mina kusiner och deras barn. jag kom på att jag skulle göra klart med hjärtat och korten i mitt rum och de tog kanske 2 timmar sedan började jag städa där vid 20.30 men jag var klar med allt förre 21.00. mitt rum var superfint när jag somnade och de var de när jag vaknade också. idag var de skola och dagen baa susade förbi med en höghastighet. när jag kom hem mötte jag den finaste och vi bara pratade och myste tills de blev middag och sedan att fara på min träning. han såg den sedan körde elins snälla far hem honom. när jag kom hem hjälpte jag mamma och nu skaj ga snart rita klart Bildläxan eller de jag inte är klar med. och sen kanske sova, är lite trött och är lite små sugen på att sova nu.


foto-hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0