jag är stolt övet att ha dig vid min sida

Kom hem igår kväll vid 21.30 och då var jag ganska trött. idag var de skola och de gick bra, de var trevigt att träffa mina käre Olivia och min älskade Erik men också alla mina andra vänner. på Onsdag för jag träffa fin Linn de och längtar vi också till. 13.40 var jag och pappa hos läkaren och de gick ganska bra. efter de när vi kom hem gjorde jag middag och for på träning. har duschat och gjort matte så nu blir de te och sedan sova för att sedan imorgon fara till stan med mamma på morgonen och köra lite moppe och hoppas jag inte förstår en så fin dag som denna dag med att misslyckas. men jag kommer nog att klara de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0