jag börjar märka en skillnad mellan oss nu

Igår for jag till stan med 8 9 stycken från skolan och två läraren för vi skulle på en mösa. vid 14.40 började jag gå in mot stan för att möte upp emma för att vi skulle gå på stan tillsammans. gick på stan ett bra tag tills klockan närmade sig 18.15 då vår buss hem gick. jag hann köpa mycket, två tröjor, ett puder, lite underkläder,gunnisnoddar,ett halsband i sista sekund och ett örhönge. eller de är de jag minns de var säker mer. for till mig och åt pizza och godis, såg idol och myste. när hon for hem gick jag och la mig. idag har jag hjäkpt mamma och snart blir de lunch och sen stan för att kolla om present och sen ska jag på hockeyn med familjen och kågströms/eriksson + Erik om ska följa med oss. sen ikväll kommer alla dom hit och så ser vi hur kvällen slutar.men nu ska jag göra lunch .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0