jag vill säga de en gång till dig innan du går

nu var de ett tag sen jag satt vi datorn. men saningen är att jag inte har tid. i tisdfag var de kalas för mamma hela dagen,och jag kunde ju inte sitta här då. igår efter skolan kom älsklingen och vi packade ihop mina saker och for på min träning sen till han och jag var med han hela kvällen till jag skulle han och sova. idag när jag kom hem gick jag till älsklingen som jobbar i Sandfors idag och sen gick vi till mig där hans pappa väntade. ikväll ska jag nog se hockey och göra middag.ska bara ta de lugnt och vila,ta fram saker till imorgon. men nu ska jag nog göra lite våfflor och sen kanske lägga mig i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0