vi tog inte änglarna från himlen för att jag hade redan en här hos mig före du fick din

Igår for jag ju till stan med mamma och wilma. träffade den finaste på stan och vi gick runt och kollade, hann köpa en väst och en sak jag inte kan säga.. när klockan vbörjade bli 15.00 och vi skulle vara uppe på Skellefteå Kraft Arena tillsammans med Kågströms familj. såg hockey och efter den for vi och köpte pizza. blev en galen hemresa och när ivk om hem åt vi och sedan dansade. min man for hem vi 21.00 tiden och Kågströms vid 23.30 kanske den var. idag har jag inte gjort så mycket. ska nog till min kusin snart och sen kanske stäade lite i mitt rum sen bara ta de lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0