ville du stanna,vill du stanna ifrån mig föralltid

Idag var de skola och hade ett prov och de gick ändå bra måste jag säga. efter skolan trodde jag att min Älskling skulle vara hos mig, men jag trodde fel. han skulle lämna Fredrik hos Kim. när han kom gjorde vi middag och sedan skyndade vi oss till Kim för Softkrig. Olivia,Linn,Jesper,Erik,Kim,Samme,Anton,Agust,Adrian,Joel,Carolina,Cecilia och jag var med i detta. de var lite kul som jag minns de, efter de när vi var lagont kalla får jag och Erik till mig för att bara prata och mys under en filt med en film i mitt lilla rum. han for för inte så länge sen och nu sitter jag själv med min kopp te. men snart blir de sängen för att sedan invänta fredagen och helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0