när jag kollar pådig med mina trötta ögon vet jag att de är dig jag alltid vill vara med

Igår for jag till min finaste och åt middag med hans familj. efter de gick vi till Linn for att gå till Olivia. när vi hade pratat där ett tag började vi gå hem, gick med Linn och Jesper hem till Erik för att säga hejdå där. Hos finaste pratade vi bara och myste. när jag komhem somnade jag ganska fort för att idag fara ut och springa. när jag hade sprungit började jag packa och de gick ganska fort, jag är snart klar har bara några små saker kvar och de går fort. För ni som inte vet så far jag till turkiet ikväll så min uppdatering kommer nog inte vara speciellt bra men de får ni ta. nu ska jag göra allt klart så ses vi om en vecka.


mina bästa vännar-jag kommer sakna er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0