ALLA VILL LEVA FÖRALLTID, MEN ALLA VILL INTE VARA UNGA

ledsen över att jag inte har skrivit men har inte tid eller orken. som alla fattat vann sverige över ryssland och stolt så vad jag vaken hela natten. på kvällen for vi till Norsjö till nå kompisar och igår for vi till stan för att köpa mobil till mamma. när jag kom hem var de att snabb äta sedan fara till min saknade vän Olivia. där blev de lite prat tilss linn och jesper kom och vi möte Burre för att sedan se film hos olivia. fika och spel blev de senare på kvällen. idag var e tänkt att min älskling skulle komma men planernas ändrades. idag är de nog bäst att jag tar de lungt och bara vilar upp mig.


min nya väska,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0