EMMA: NÄR DET ÄR HÅRDA TIDER VET JAG ATT DU FINNS



Tjenare allesammans! Ja igår så var väl skolan okej, efter lunch så hämtade pappa mig och vi begav oss till staden för att jag skulle köra upp (moppe), det gick super! sen shoppa lite själv. Sen på kalas i ersmark. Blev kvar där till halv 10. Det var trevligt.
Idag så har vi haft brännbollsturnering på skolan. Alla i våran klass var sjukt taggade på att vinna men tyvärr gjort vi inte de, HELA klassen var sura...! sen så hade vi lite lekar i klassrummet. Efter att vi sluta for vi till Sidtjän där jag var den första som doppade sig av dom som skulle de. Det var ju inte kall...hehe. Efter skolan följde finlovisa mig hem och vi gjorde en mysig picknick korg med sallad som vi njöt av! Nu ska jag göra allt fördigt för imorgon, ha det bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0